השלבים הבאים יסייעו לך בניסיון להדליק את הטלפון לפני שליחתו לתיקון:
1. נתק את הטלפון מטעינה והשאר במצב מנוחה ל-12 שעות ( ללא טעינה וללא מתח ).
2. לאחר מכן חבר את המטען והנח את הטלפון במצב זה של טעינה למשך 6 שעות נוספות .
3. בתום 6 שעות שלטעינה, נתק וחבר את הטלפון מחדש לטעינה, הטלפון צריך להציג את סמן הסוללה ( סוללה חלשה ).
4. תטעין את הטלפון למשך שעה נוספת אחת.
5. בסיום השעה נסה שוב להדליק את הטלפון .
6. במידה והטלפון נדלק, הבעיה נפתרה, במידה ולא תפנה אלינו לקבלת שירות .
1. בתוך האריזה המקורית של המוצר מצורפת סיכה להוצאת כרטיס הסים.
2. הפוך את הטלפון כאשר גב הטלפון פונה אליך, הכנס את הסיכה בצדו הימני של הטלפון מעל כפתורי הווליום לחריץ מגירת
הסים והוצא את המגירה.
3. שים לב, חשוב מאוד להכניס את המגירה בכיוון שהיא יצאה כאשר כרטיס הסים פונה כלפי מעלה ולא מטה.
4. לאחר מכן הכנס את המגירה פנימה עד ליישור קו עם הטלפון.
האפשרות הראשונה היא לפתוח את חייגן הטלפון ולהקיש #06#* , ומספר ה IMEI יופיע מיד על המסך.
במידה ואפשרות זו לא עזרה לך, בצע את השלבים מטה:
1. היכנס ל הגדרות /Settings
2. היכנס ל מידע על הטלפון /About phone
3. היכנס לסטטוס/Status
4. לאחר כניסה לתפריט זה תופיע שורה עם מספר הIMEIשלך לזיהוי.
2. היכנס ל גיבוי ואיפוס /Backup & reset
3. לחץ על איפוס נתוני יצרן /Factory data reset
4. ולאחר מכן לחץ על איפוס הטלפון /Reset phone
5. שים לב !! בשלב הבא והאחרון בלחיצה על מחק הכל /Erase Everythingכל המידע מהטלפון יימחק , במידה ולא ביצעת גיבוי
למידע אנא עשה זאת כאת.
6. השלב האחרון הוא לחץ על מחק הכל /Erase Everything.
2. היכנס ל עדכוני מערכת /System update
3. אם אופציה זו לא קיימת בדוק כי אתה מחובר לאינטרנט אלחוטי ו/או כרטיס הסים אינו מחובר
4. במידה ויהיה עדכון גרסה עבורך יופיע עדכון הגרסה להורדה עם כל פרטיו.
5. שים לב !! חשוב מאוד לגבות את הטלפון לפני הורדת/התקנת העדכון וכי הטלפון מחובר למטען בזמן ההתקנה .
לעתים יכולה להיות תקלה בעדכון הגרסה ובמצב זה כל המידע שהיה בטלפון אבד.
6. לאחר הורדת העדכון לחץ על עדכן – הטלפון יעדכן את הגרסה לבד ויבצע אתחול אוטומטי והמערכת תחזור לעצמה עם
הגרסה חדשה.
2. היכנס ל שפה וקלט /Language & input
3. היכנס ל מקלדתAndroid AOSP/Current Keyboard
4. בטל את הסימון של השתמש בשפת מערכת /Use system languageובחר מתוך הרשימה מטה את שפת המקלדת הרצויה
לך .
5. הזז את הסמן ימין או שמאל לפי שפת הממשק בה אתה משתמש.
תקלה זו היא תקלת תוכנה ידועה שהפתרון לה הוא עדכון לגירסא האחרונה שקיימת והבעיה נפתרה.
במידה ואינך יודע כיצד לעדכן את הגירסא עיין בשאלות ותשובות ועקוב אחר ההוראות.
( זהו באג תוכנתי שתוקן בעדכון האחרון ע"י היצרן ).
במידה ונתקלת באחת מהבעיות בצע את הפעולות הבאות לתקן את הבעיה, בעיית עברית כתובה הפוך (שעון לדוגמא) ובעיית מענה לשיחות.
חשוב לציין כי חברת OnePlusמעודכנת בבעיה ופועלת על מנת לתקן אותה במהירות האפשרית.
1. כנס לתפריט ההגדרות
2. לאחר מכן על "מידע על הטלפון" (מופיע בחלקו התחתון של ההגדרות ).
3. לחץ על השורה "מספר Build" שבע פעמים רצוף על להודעה "אפשרויות מפתח פועלות".
4. חזור בתפריט שלב אחד אחורה לתפריט הראשי ושים לה שנוספה שורה חדשה העונה לשם "אפשרויות מפתח" – כנס לאפשרויות מפתח.
5. גלול קצת למטה לאפשרות "שרטוט" והפעל את האפשרות "אלץ כיוון פריסה משמאל לימין".
6. התקלה סודרה – חשוב לציין כי אפשרות זו תעבוד כרגיל עד לביצוע אתחול מחדש למכשיר , כל אתחול ידרוש להפעיל את האפשרות של "אלץ כיוון פריסה" מחדש.
אפשרות נוספת :
האפשרות הנוספת היא לשנות את שפת ממשק הטלפון לשפה האנגלית .
1. כנס לתפריט הגדרות
2. לאחר מכן "שפה וקלט"
3. באפשרות הראשונה המופיעה "שפה" לחת עליה ובחר ב- "English ( united states ) ".
4. במצב זה שפת הטלפון תשונה לאנגלית ובעיית הכתיבה סודרה.
5. פתרון זה הוא פתרון קבוע עד לתיקון התקלה בגירסא .
·במקרה ולא הצלחת לפתור את הבעיה נשמח לסייע טלפונית.